有得揀先至係老闆

1-3-2007

各位香港O既市民,首先我要多謝所有支持我的人,無你地O既支持,我唔可能企係度,亦唔可能成為特首O既正式候選人。我之所以做得到,係因為香港人「求改變」!

有得揀,先至係老闆!香港人要做老闆,就一定要有得揀。但係而家,得八百個人有得揀咋O番;其他七百萬人,就有得睇,但係無得揀。

點解呢?我地其實每一個人,勞碌半生,建設香港。我地O既所要、所求,我地O既利益,其實政府應該要去回應、去處理至O岩嫁。

我初初宣布參選時,有人話我「傻」。而家,越O黎越多人加入我O既行列喎。我相信呢個係香港人,為左打破小圈子選舉,呢種決心,創造左一個又一個O既奇蹟。

剛剛係上星期,我去慈雲山探訪一個獨居的老人家﹣﹣張伯。佢八十二歲啦,佢捉住我O既手,眼泛淚光咁講:「梁先生,我好希望,有生之年,我可以親手投你一票。」

張伯,我係度向你承諾,我會盡我一切之所能,係2012年還返你手上應該有個一票,再創另一個奇蹟。

電視片段

Leave a Reply

