陳志雲脫罪感言:霧霾始終會散去

陳志雲終審法院上訴得直發言

13-3-2017

mfile_1319100_1_l_20170314185259

七年啦,終於可以在晴朗的一天出發。

 

我有少許經驗,想同大家分享。當你嘅生命起咗一啲莫名其妙嘅變化,唔好驚,唔好亂,前路幾咁迷茫都好,霧霾始終會有散去嘅一日。好似今日咁,啱啱好大雨,場雨幾大都好,都會有停嘅一刻。可以行嘅路,一定唔只一條,只要你願意,絕對可以另闢蹊徑。

 

我今次嘅經歷畀我最深嘅感受係,人同人之間嘅互愛係最重要。當你身邊嘅人有需要嘅時候,儘管係簡單嘅一句問候,都可以為佢哋帶嚟出乎意料嘅動力。我好感謝呢七年以嚟,上帝派遣喺我身邊嘅每一位天使。佢哋無保留嘅信任,無條件嘅支持,無間斷嘅鼓勵,畀咗我無與論比嘅動力。呢一班天使為我承受咗好多壓力,無佢哋嘅支持,我係堅持唔到今日。

 

重有一點,我不得不提嘅係,無論你同意與否,我哋都要尊重法庭嘅裁決。獨立嘅司法制度,唔單止係香港嘅核心價值,亦都係香港賴以成功嘅重要基石。所以我衷心希望我哋每一位香港人,要盡我哋嘅力量,將佢珍而重之努力捍衛佢,因為只有一個不受干預嘅獨立司法制度,先至有機會確保--真的假不了,假的真不了。

 

多謝大家。

陳志雲脫罪感言:霧霾始終會散去

Leave a Reply

