今日⋯⋯聽日

 

特首候選人曾蔭華投票日前夕宣傳片

今日,係我作為特首候選人嘅最後一日;

聽日,或者會係香港重建信任、團結同希望嘅新一日。

 

對於我嚟講,希望就係,相信聽日可以比今日好。

 

今日,可能香港人重會以顏色區分你我,

聽日,我哋可以撇甩政治嘅標籤,齊心合力,創造一個更加好嘅香港。

 

今日,你可能會感到迷惘,唔知道重應唔應該留喺香港。

聽日,希望我哋可以再次相信香港,為香港感到自豪。

 

今日,我哋重未知道投票嘅結果,但係聽日,我相信對香港有承擔嘅人,都會以手上一票扭轉香港嘅命運,喺暗室為香港帶來光明。

 

今日,我仍然充滿希望,因為聽日,香港一定會更好。

Leave a Reply

