我好有信心⋯⋯帶領香港

特首候選人林鄭月娥投票日前夕宣傳片

 

(按:此宣傳片文字平淡乏味,拍攝粗糙,明顯是看見競爭對手的短片,而匆匆回應之舉,乃投票日前夕候選人宣傳片的最佳反面教材。)

 

 

你好!兩個多月嘅選舉工程,終於嚟到尾聲啦。

 

今次嘅選舉,令我獲益良多。我盡咗好大嘅努力,用心聆聽各界嘅意見,亦都好畀心機,做好我嘅政綱。

 

我好有信心,同大家同行,帶領香港,實現我哋共同嘅願意,建設一個更加美好嘅香港。

Leave a Reply

