堅守陣地,為生命嘅理想堅持

特首選舉候選人胡國興選舉結束退讓演說

我係誠心祝福林鄭月娥做特首,希望喺未來五年哩,就會做到佢講嘅放下成見,與眾同行。

 

以前做法官,我係慣咗做球證。𠵱家第一次落場踢前鋒,咁要多謝我嘅家人啦,同埋我選舉嘅團隊嘅支持。我哋人少少,但係都好夠隊形嘅。尤其是要多謝我太太,如果有人鬆肘,佢都會錫番我。

 

我唔在乎遞日人哋記得我乜嘢,我只在乎喺要記住每一個我喺參選路上所遇到所見到嘅香港人。我尤其感激投票畀我嘅選委,佢哋無疑係最守原則,最依照良心做事嘅人,我向佢哋致敬。

 

我參選第一個階段嘅目的係ABC,已經做到咗。第二階段要睇以後,我建議嘅重啓政改、22條立法、全民退保等等,如果最終有民意支持而落實的話,我就係超額完成。

 

最後我有心底說話,特別想同各位年青朋友講。你哋記者好鍾意問我:有無後悔?有無失望?覺唔覺得唔公平?我相信呢啲問題,反映好多香港人𠵱家嘅受壓抑嘅心理狀況。我希望我呢個七十一歲嘅香港人,不含糊、不閃避、有話直講、勇往直前,呢種咁嘅態度可以多多少少,為社會為香港人,作出積極嘅示範作用。

 

我好鍾意我長大嘅地方,我遛連嘅地方 - 榕樹頭。𠵱家嗰度嘅有好多大榕樹已經全部生哂鬚,佢哋每一棵都曾經係一粒細嘅種子。不過,每一粒種子都能夠堅實咁守住自己嘅小陣地,過咗幾十年啦,就無人再可以撼動佢哋。

 

我希望你同我,都會堅守自己嘅小陣地,喺陽光之下努力,為生命嘅理想堅持。以後有緣,江湖再會。

 

多謝各位。

Leave a Reply

